روش نابود کردن بدی ها

  

 

بدی را از سینۀ دیگران، با کندن آن از سینۀ خود، ریشه کن نما ! 

 

حکمت 178

نظرات 1 + ارسال نظر
تلنگر جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.talangor86.blogsky.com

سلام
خیلی مفهوم والایی داره! اما میشه لطفا یه مثال ملموس بزنید؟

سلام
درست نمی دانم .قطعا کلام حضرت امیر معانی و مفاهیم گسترده ای دارد و شاید مثال من حق مطلب را ادا نکند.
ولی برای یک مثال می توان به مفهوم کینه و نفرت اشاره کرد.که مثلا اگر من خودم قلبم را پاک کنم از هر نوع ناپاکی مثل کینه و خصومت نسبت به دیگران و افرادی که در حق من بد کرده اند ،حداقل باعث می شود که من اقدام متقابلی نسبت به آنها انجام ندهم و شاید این بخشش من باعث شود که طرف مقابل هم از کارش شرمنده شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد